פיטר פלצ'יק : פיטר פלצ'יק / ×—×'רת ×"יוי×"שיל×" × ×ª× ×" ×—×¡×•× ... - הג'ודוקא הישראלי זכה במדליית זהב בקטגוריית משקל עד 100 קג באליפות.

פיטר פלצ'יק : פיטר פלצ'יק / ×—×'רת ×"יוי×"שיל×" × ×ª× ×" ×—×¡×•× ... - הג'ודוקא הישראלי זכה במדליית זהב בקטגוריית משקל עד 100 קג באליפות.. הג'ודאי הישראלי (עד 100 קילו), גבר על וארלאם ליפרטליאני, המדורג שלישי בעולם במשקל וסגנו של האלוף. אתן את החיים על המזרן: תודה לכולם על הפירגון והחיבוק הענק ״האמונה היא מעל ההגיון.״ פיטר פלצ׳יק. גם היום אני נחשב גדול :) כשהייתי בן 9 חודשים עלינו לישראל וגרנו בראשון לציון יחד עם סבי וסבתי שעלו מאוחר יותר לארץ. לי קוכמן (עד 90 קג) הפסיד בקרב הראשון לסלובקי פטר זילקה.

פלצ'יק פגש בקרב על הזהב את ארמן אדמיאן הרוסי, והפגין דומיננטיות. תודה לכולם על הפירגון והחיבוק הענק ״האמונה היא מעל ההגיון.״ פיטר פלצ׳יק. פיטר פלצ'יק (משמאל) יחד עם הג'ודוקא הישראלי אורי ששון (צילום מסך). פיטר פלצ'יק הוא אלוף אירופה הטרי בג'ודו, אבל בעיניו ההישג הגדול ביותר הוא העלייה למקום הראשון בדירוג כך מתאר הג'ודוקא פיטר פלצ'יק את רגע השיא בחייו, הזכייה באליפות אירופה בפראג, שהציבה אותו גם במקום הראשון. הג'ודוקא הישראלי, פיטר פלצ'יק, רשם הערב (שבת) את הישג השיא בקריירה שלו, לאחר שזכה במדליית הזהב באליפות אירופה בפראג, בקטגוריית משקל עד 100 קג.

פיטר פלצ'יק / ×—×'רת ×"יוי×"שיל×" × ×ª× ×" ×—×¡×•× ...
פיטר פלצ'יק / ×—×'רת ×"יוי×"שיל×" × ×ª× ×" ×—×¡×•× ... from i.ytimg.com
הג'ודוקא הישראלי, פיטר פלצ'יק, רשם הערב (שבת) את הישג השיא בקריירה שלו, לאחר שזכה במדליית הזהב באליפות אירופה בפראג, בקטגוריית משקל עד 100 קג. כאשר היה בן תשעה חודשים, עלה עם אמו לישראל, והתגורר בראשון לציון. בתחרות הגראנד פרי שנערכת בתל אביב, פיטר פלצ'יק זכה הערב (שבת) בגמר הגברים עד 100 קג וקטף את מדליית הזהב היוקרתית. פיטר פלצ'יק נולד בשנת 1992 בעיר יאלטה שבחצי האי קרים. אם אני לא טועה, הזכייה הזו אמורה להעלות את פלצ'יק למקום הראשון בדירוג העולמי והאולימפי בתגובה להודעה מספר 0. בקרב רבע הגמר פיטר זרק באיפון תוך 7 שניות יריב אוקראני קשוח. הג'ודוקא הישראלי בעיצומה של שנה נפלאה, בה זכה בשתי מדליות זהב בתחרויות גדולות. גם היום אני נחשב גדול :) כשהייתי בן 9 חודשים עלינו לישראל וגרנו בראשון לציון יחד עם סבי וסבתי שעלו מאוחר יותר לארץ.

גם היום אני נחשב גדול :) כשהייתי בן 9 חודשים עלינו לישראל וגרנו בראשון לציון יחד עם סבי וסבתי שעלו מאוחר יותר לארץ.

אם אני לא טועה, הזכייה הזו אמורה להעלות את פלצ'יק למקום הראשון בדירוג העולמי והאולימפי בתגובה להודעה מספר 0. Welcome to the official facebook. פיטר התחרה במשקל עד 90 קג ביום השלישי והאחרון של האליפות בתאריך 18 לספטמבר 2011. הג'ודוקא הישראלי, פיטר פלצ'יק, רשם הערב (שבת) את הישג השיא בקריירה שלו, לאחר שזכה במדליית הזהב באליפות אירופה בפראג, בקטגוריית משקל עד 100 קג. אתמול, טוהר בוטבול (עד 73 קג) החל את. פיטר פלצ'יק הוא ג'ודוקא ישראלי המתחרה בקטגוריית המשקל עד 100 קג, זוכה מדליית ארד מאליפות אירופה 2018, ומדליית זהב בגראנד סלאם פריז 2020. נכון למרץ 2020, פלצ'יק מדורג שלישי בדירוג העולמי ושלישי בדירוג האולימפי. Born 4 january 1992) is an israeli judoka. פיטר פלצ'יק נולד בשנת 1992 בעיר יאלטה שבחצי האי קרים. כאשר היה בן תשעה חודשים, עלה עם אמו לישראל, והתגורר בראשון לציון. פיטר פלצ׳יק זכה במדליית ארד בתחרות גראנד פרי זאגרב במשקל עד 100 קג. פיטר פלצ'יק הוא אלוף אירופה הטרי בג'ודו, אבל בעיניו ההישג הגדול ביותר הוא העלייה למקום הראשון בדירוג כך מתאר הג'ודוקא פיטר פלצ'יק את רגע השיא בחייו, הזכייה באליפות אירופה בפראג, שהציבה אותו גם במקום הראשון. רק לפני שבועיים, פיטר פלצ'יק קטף את מדליית הזהב בגרנד פרי שנערך בתל אביב, והערב (ראשון) הוא רשם עוד הישג כביר.

אם אני לא טועה, הזכייה הזו אמורה להעלות את פלצ'יק למקום הראשון בדירוג העולמי והאולימפי בתגובה להודעה מספר 0. בתחרות הגראנד פרי שנערכת בתל אביב, פיטר פלצ'יק זכה הערב (שבת) בגמר הגברים עד 100 קג וקטף את מדליית הזהב היוקרתית. פיטר פלצ'יק, שמתחרה במשקל של עד 100 קג, זכה הערב (מוצש) במדליית הזהב בגמר בדרך להישג הכי גדול בקריירה שלו. פיטר פלצ'יק אלוף אירופה בג'ודו פלצ'יק זכה ביום שבת האחרון באליפות אירופה במשקל עד 100 קילוגרם, לאחר יום קרבות נפלא שכלל חמישה ניצחונות. גם היום אני נחשב גדול :) כשהייתי בן 9 חודשים עלינו לישראל וגרנו בראשון לציון יחד עם סבי וסבתי שעלו מאוחר יותר לארץ.

פיטר פלצ'יק זכה במדליית ארד, אכזבה לאורי ששון באליפות ...
פיטר פלצ'יק זכה במדליית ארד, אכזבה לאורי ששון באליפות ... from img.wcdn.co.il
פיטר פלצ'יק (עד 100 קג) החל את התחרות עם ניצחון באיפון מול הקזחי איבק סריקבייב אך הפסיד למרק סיסמנלר מתורכיה. פיטר פלצ'יק נולד בשנת 1992 בעיר יאלטה שבחצי האי קרים. פיטר פלצ'יק הוא אלוף אירופה הטרי בג'ודו, אבל בעיניו ההישג הגדול ביותר הוא העלייה למקום הראשון בדירוג כך מתאר הג'ודוקא פיטר פלצ'יק את רגע השיא בחייו, הזכייה באליפות אירופה בפראג, שהציבה אותו גם במקום הראשון. Born 4 january 1992) is an israeli judoka. פיטר פלצ׳יק זכה במדליית ארד בתחרות גראנד פרי זאגרב במשקל עד 100 קג. פלצ'יק פגש בקרב על הזהב את ארמן אדמיאן הרוסי, והפגין דומיננטיות. אתן את החיים על המזרן: תודה לכולם על הפירגון והחיבוק הענק ״האמונה היא מעל ההגיון.״ פיטר פלצ׳יק.

Welcome to the official facebook.

בריאיון לכאן חדשות הוא מספר על הגישה שמובילה אותו לקרב והרצון לא לעצור בשום. אתמול, טוהר בוטבול (עד 73 קג) החל את. הג'ודוקא הישראלי, פיטר פלצ'יק, רשם הערב (שבת) את הישג השיא בקריירה שלו, לאחר שזכה במדליית הזהב באליפות אירופה בפראג, בקטגוריית משקל עד 100 קג. פלצ'יק צפוי להיות מדורג במקום הראשון בעולם. רק לפני שבועיים, פיטר פלצ'יק קטף את מדליית הזהב בגרנד פרי שנערך בתל אביב, והערב (ראשון) הוא רשם עוד הישג כביר. אלוף אירופה פיטר פלצ'יק נפל למים | נינג'ה ישראל. יודעת שאני יכולה יותר טוב מזה • קטי ספיצ'קוב ויואב כהן בשיוטים האחרונים לפני שעוברים להתחרות על המדליות • וגם: פיטר פלצ'יק הוא ג'ודוקא ישראלי המתחרה בקטגוריית המשקל עד 100 קג, זוכה מדליית ארד מאליפות אירופה 2018, ומדליית זהב בגראנד סלאם פריז 2020. פיטר פלצ׳יק זכה במדליית ארד בתחרות גראנד פרי זאגרב במשקל עד 100 קג. אתן את החיים על המזרן: בתחרות הגראנד פרי שנערכת בתל אביב, פיטר פלצ'יק זכה הערב (שבת) בגמר הגברים עד 100 קג וקטף את מדליית הזהב היוקרתית. תודה לכולם על הפירגון והחיבוק הענק ״האמונה היא מעל ההגיון.״ פיטר פלצ׳יק. בדרך כלל מדובר במפורסם כלשהו.

פיטר פלצ׳יק זכה במדליית ארד בתחרות גראנד פרי זאגרב במשקל עד 100 קג. פיטר פלצ'יק הוא ג'ודוקא ישראלי המתחרה בקטגוריית המשקל עד 100 קג, זוכה מדליית ארד מאליפות אירופה 2018, ומדליית זהב בגראנד סלאם פריז 2020. יודעת שאני יכולה יותר טוב מזה • קטי ספיצ'קוב ויואב כהן בשיוטים האחרונים לפני שעוברים להתחרות על המדליות • וגם: אם אני לא טועה, הזכייה הזו אמורה להעלות את פלצ'יק למקום הראשון בדירוג העולמי והאולימפי בתגובה להודעה מספר 0. פיטר פלצ'יק (משמאל) יחד עם הג'ודוקא הישראלי אורי ששון (צילום מסך).

שווים זהב
שווים זהב from besttv232-ynet-images1-prod.cdn.it.best-tv.com
אתמול, טוהר בוטבול (עד 73 קג) החל את. הוא בהחלט עשה איזושהי קפיצת מדרגה. פיטר פלצ׳יק זכה במדליית ארד בתחרות גראנד פרי זאגרב במשקל עד 100 קג. פייטר פלצ׳יק בתגובה להודעה מספר 0. הבייסבול סוף סוף נכנס לתמונה. יודעת שאני יכולה יותר טוב מזה • קטי ספיצ'קוב ויואב כהן בשיוטים האחרונים לפני שעוברים להתחרות על המדליות • וגם: פלצ'יק צפוי להיות מדורג במקום הראשון בעולם. בתחרות הגראנד פרי שנערכת בתל אביב, פיטר פלצ'יק זכה הערב (שבת) בגמר הגברים עד 100 קג וקטף את מדליית הזהב היוקרתית.

תודה לכולם על הפירגון והחיבוק הענק ״האמונה היא מעל ההגיון.״ פיטר פלצ׳יק.

פלצ'יק צפוי להיות מדורג במקום הראשון בעולם. הוא בהחלט עשה איזושהי קפיצת מדרגה. בריאיון לכאן חדשות הוא מספר על הגישה שמובילה אותו לקרב והרצון לא לעצור בשום. ג'ודו (עד 100 קג) אגודה: רק לפני שבועיים, פיטר פלצ'יק קטף את מדליית הזהב בגרנד פרי שנערך בתל אביב, והערב (ראשון) הוא רשם עוד הישג כביר. אתמול, טוהר בוטבול (עד 73 קג) החל את. פייטר פלצ׳יק בתגובה להודעה מספר 0. פיטר פלצ'יק הוא אלוף אירופה הטרי בג'ודו, אבל בעיניו ההישג הגדול ביותר הוא העלייה למקום הראשון בדירוג כך מתאר הג'ודוקא פיטר פלצ'יק את רגע השיא בחייו, הזכייה באליפות אירופה בפראג, שהציבה אותו גם במקום הראשון. פיטר פלצ'יק אלוף אירופה בג'ודו פלצ'יק זכה ביום שבת האחרון באליפות אירופה במשקל עד 100 קילוגרם, לאחר יום קרבות נפלא שכלל חמישה ניצחונות. פיטר פלצ'יק הוא אולי הגיבור הכי אנונימי של משלחת הג'ודו לאבו דאבי. נכון למרץ 2020, פלצ'יק מדורג שלישי בדירוג העולמי ושלישי בדירוג האולימפי. בדרך כלל מדובר במפורסם כלשהו. He competes in the under 100 kg weight category, and won a bronze medal in the 2018 european judo championships.

Posting Komentar

Lebih baru Lebih lama

Facebook